Tanjir.ba vas je već navikao na stalni razvoj, tokom kog ste dobili nove opcije koje vam naručivanje hrane čine još jednostavnijim. Bolja funkcionalnost servisa i nekolicina novih opcija čine od Tanjir.ba servisa nezaobilaznu online destinaciju. Ovaj put, odlučili smo se poboljšati komunikaciju između korisnika i restorana koji koriste našu web aplikaciju.
Restorani koji koriste našu internet aplikaciju moći će neposredno komunicirati sa korisnicima o potvrdi ili izmjeni narudžbe. Za korisnike nema mnogo promjene u načinu naručivanja, ali sada će imati trenutnu povratnu informaciju od restorana o svojoj narudžbi.
Kada restorani prime narudžbu, oni će je u roku od četiri minute potvrditi, odbiti ili, ukoliko im nedostaje neki od sastojaka, ponuditi korisniku izmijenjenu narudžbu. Također, korisnik će moći vidjeti za koliko će tačno vremena narudžba biti isporučena.
Korisnik izmijenjenu narudžbu može odbiti ili potvrditi također u roku od četiri minute (složi se sa vremenom dostave i/ili evenutalnim promjenam) klikom na dugme «Potvrdi», kao na slici.
Restoran može izmijeniti ili otkazati narudžbu zbog nedostatka nekih sastojaka, jela ili tehničkih problema. U tom slučaju korisnik će trenutačno biti obaviješten i imati mogućnost da poništi narudžbu ukoliko mu promjene ne odgovaraju. Također, ukoliko korisnik ili restoran ne potvrde narudžbu na vrijeme, ona će automatski biti otkazana.
Tanjir.ba će i ubuduće nastojati da unaprijedi komunikaciju između korisnika i restorana, i naručivanje hrane svima učini jednostavnijim i lakšim.