Česta pitanja

Ovo su najčešća pitanja koja ste nam postavljali. Provjerite nalazi li se ovdje odgovor i na vaše pitanje.

 

Šta je tanjir.ba?

Tanjir.ba je besplatni online web portal za naručivanje hrane putem Interneta.

 

Kako da naručim hranu?

Odgovor na ovo pitanje dobit ćete klikom na Kako naručiti u donjem lijevom uglu na naslovnoj stranici našeg portala.

Naša napomena: Ukoliko imate većih poteškoća prilikom naručivanja hrane, jednostavno nas nazovite na broj telefona 035 364 380  i mi ćemo izvršiti narudžbu umjesto vas.  Kako biste naručili hranu na našem portalu ne morate biti registrovani korisnik.

 

Kako ću znati da li je restoran primio moju narudžbu?

Kada napravite finalni korak klikom na dugme Naruči, na vašem ekranu će se kroz nekoliko minuta ispisati status vaše narudžbe. Ukoliko ste prilikom narudžbe ostavili svoju email adresu, sve informacije o svojoj narudžbi ćete dobiti putem email-a, uključujući napomenu/e, procjenjeno vrijeme dostave ukoliko se radi o narudžbi za dostavu, ukupnu cijenu narudžbe kao i broj osvojenih bodova.

 

Kako da pratim status narudžbe?

Od finalnog koraka klikom na dugme Naruči, vaš status možete pratiti na vašem ekranu sve dok vaša narudžba ne bude isporučena.

 

Kako da promijenim ili otkažem narudžbu?

Vašu narudžbu možete promijeniti ili otkazati pozivom na broj 035 364 380 ili slanjem email poruke na admin@tanjir.ba u roku od 5-10 minuta. U tom slučaju mi ćemo otkazati vašu staru narudžbu, te sastaviti novu ukoliko se vaš izbor promijenio.

 

Kako plaćam svoju narudžbu?

Narudžbu plaćate gotovinom, prilikom isporuke narudžbe.

 

Kako da znam da li sam dobro naručio?

Na vašem ekranu će se pojaviti status: narudžba potvrđena. Takođe ćete na email dobiti potvrdu svoje narudžbe sa svim informacijama o narudžbi.

 

Da li mogu naručiti hranu iz više restorana?

Naravno! Želite li naručiti hranu iz dva/više restorana to možete učiniti putem našeg portala poštujući pri tome ograničenja koja svaki restoran postavlja zasebno. Ograničenja postoje samo za iznos minimalne narudžbe.

 

Naša napomena: Odgovori na ova pitanja ne moraju biti krajnje vjerodostojni, budući da je od početka našeg poslovanja dolazilo do izvjesnih izmjena na www.tanjir.ba portalu. Mi ćemo se potruditi da vaše narudžbe budu pravovaljano verificirane i proslijeđene restoranu iz kojeg naručujete hranu. Ukoliko dođe do iznenadnih promjena, bit ćete pravovremeno obaviješteni na našem portalu ili tanjir.ba facebook stranici.